BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 9, 2009

salam...

ari ni masuk minggu ke2 exam kat upsi

n aku kini tinggal ari ni u duduk paper ke2 iaitu kimia indust

setakat ni...

alhamdulillah.

baca tu dh hbs

nak hafal n ingat

sje pagi2 ni terase nak manaip

so..teringt la kat laman sepi ini

yg dh beberape ari tak dikunjungi...

dlm aku sibuk2 stdy...

sebenarnye dh da ramai membr aku dh hbs exm...

means tht dh hbs stdy kat upsi...

cm tak caya..

dah sampai masa to say sayonara..

to upsi

dlm kata lain...

kami akan berjuang dlm menjadi arkitek manusiaish...

boleh k?

insyallah

dengan segala ilmu yg dikutip sepanjg 3 1/2 tahun kat sini

n tunjuk ajar pensyarh...

n doa ibu ayah yg xpernh puts2

insyallah...
before that...aku nak sangt ucap...

sayonara to my best ever fren to....

siti nur irene

dia dh hbs paper ari jumaat

ari sabtu ari tu..

dia dtg lawat aku kat khar ni

yg sonok tu..

diorg nk wat surprice...but...

aku lak dh klr g beli lauk

hehehe

sori in n ayu...

honestly...aku rase sayu...n sedh sgt time tu

cam tak caya

dh nak pisah..

n xkn jumpa dh

but we're lucky..

20 hribuln ini

da perjumpaa u praktikum

so...dpt la jumpa lagu..for the last

means tht this our last chance

to meet every one...

sedihnye....dh leh image ni...huhuhu...


walaupun cm tu

ayu..ida...emon...

dh hnbs exm kelmarin(isnin)

merdeka sudah...

aku la yg tak hbs2 lg...

tak pe2sabar...

semua org akan lalui semua nicuma bezanya

cept n lambt
wah....banyak jugk aku ngomel pagi2 ni

hehehe

tak de org nk sembng...tu yg drop by here!!
ha...satu lagi

semalam masa call mama

adik dpt dh buku rekor

dia dapt reslt u exm akhr tahun ni

bm penulisan=80

bm pemhmn=75

bi=78

math-80

sn=90

pi=85

ba=70

adik dpt num 20 dari 41

agak sepruh la

untuk paper upsr

dia dapt num 12

alhmdulillah

boleh la tu

kira dia bnyk turun la u exm ni

bi turun...ba turun...bm pemahaman turun...

tp da naik...math naik...bm penulisan naik...

boleh la tu adik..akak proud of u

cayAng adik kakak ni...hehehe
ok la...i got to go...

nak g mana?

S_T_U_D_Y

sya tak hbs lagi...perjuangn masih blm berakhir...

for memnr dh hbs...


i wish u ....holidaY!!!


kpd yg senasb sya...GAMBATE!!!

0 comments: