BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 11, 2009

~pagi yang syahdu~

salam...
dah pukul 3.47 jam kat laptop ni
aku masih berjga
tak nak tdr
tak da sebb
cuma bosan...

ari ni aku bru selesai paper ke2
kimia indstri
boleh la
aku buat setakat aku mampu
tawakal

sebenrnya tak tau nak tls pe
cuma terase tangan nak menaip
tu yg menaip jgk ni
nk tdr malas
nk stdy apetah lagi

aku da lagi 1 paper
minggu depan
19.11.09
alam sekitar

ha..
tadi kak ana da msg
ajak tolong dia wat tesis
buln 12
aku tak tau lagi
sebb tak de pe2 lagi dlm kepala ni
tu yg tak dapat bagi jawapan yg sebaiknye

sebenarnye...
aku sedih...
sebb sorg sahabat
yg cam pentingkn diri je
cm pelik je cara kami berkawan ni
entah la
tak cam orng lain
lepas ni malas dah aku nk layan
lantak la..
hehehe

emmmm
nk g tgk cita jap
hum aapke hain koun
salman khan ngn madurit dixit
betl ke eja tu...

k la
esk kita jumpa lagi ye...
daaaaaaaa

0 comments: