BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 15, 2010

~betul k?~

entry pg ni...
btk k?
sbb..aku dlm dilema...
sebnrnye..hobi bru aku sekrg..chatg..
kt sekolh aku chtag...
blik umah pun aku chtg...
kt kmpung...
tgk mood...
enth..
just nk isi msa lapang...
bukn nk pe2 pun...
tp nk dijadikan cerita...
aku knl ngn sorg ni...
yg pnh aku crta pada entry yg lps...
tp..dia ni cm jns tak kish...
msa tak dpt lg...
iye2 je..call...msg...
bila dh dpt...
diam....
tmbh lak sekrg 3 minggu kt sabah...
mls la aku nk msg dlu...
asyik aku je...
lgipun..
dia pnh pesan kt aku..
bila aku da da sobody else..
tak yh msg dia...or call dia..
so..itu yg aku bt...
mlas layn org yg tak serius....
n disambunkn cerita...
knl plk ngn seseorg...
kje..chef...
kat hotel concorde..
dia chef bahagin japanese...
aku tk pnh tgk gmbr dia...
tp dia tgk pic aku...
boleh diktakn selalu jgk la..
dia call
tp...
yg peliknye...
dia call aku guna publicphone
menghairankn...
tp nk dijadikan cerita...
semalam...
dia ckp..
dia mula sayng aku...
tp..prinsip dia..
klo dh mula sayang..
dia akan syang btl2...
dia ckp dia takt..
aku tnya knp nk tkt?
dia ckp..
tkt aku atau dia dikecewakan..
sbbnye...
dia dia KL
aku d Utara..
jauh..
aku ckp...
klo nk...
percaya antra satu sama lain...
tp...dia ttp tkt...
dia ckp..
dia kan usahakan untk jumpa aku...
bila dh jumpa..bru dia ckp..
dia nk terus k ataupun tidak..
so..now..we just fren...
dri persepsi aku...
aku suke sgt ngn suara dia...
tp..serius..
aku tak pnh tgk dia...
msa dia ckp dh mula sayang..
berbunga2...ati ni
tp..btl la..
dia jns berhati2..
tak nk frust akhr nnti...
umr dia 28...
aku 23...
jauh jgk...
by d way...
bagi aku...
klo da jodh..
da la...
klo tak...
just fren...
itu pun klo dia mash ingt be my fren...
so...
btl k?
enth...
aku pun tak tau...
sesuai k persoalan itu dgn kish ku ini...
sekrg ni...
aku just...
be my self...
( "___ ")

0 comments: