BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, November 20, 2009

~detik terakhir~

salam
ari ni adalah ari terkahir aku d upsi
ari terakhir aku d khar
suka...duka...
semua aku rasai
sonok pun da
anyway..sekrg adalah..
detik terakhir
detik perpisahan
aku aka tingglkn title 'student'
or in malay..'pelajar'
n now aku pegang title...
'guru pelatih'

sem ni aku telh mnghuni d umh 3-1-6
best umh ni
sempoi hbs
bila time bising...
memang bising....
itulah adat
bila berjumpa
tibalah masa berpisah....




orng pertama balik ialak...




kak atie
balik 18.11.09
pkul 2.30pm
balik awal sbb nk g kenduri...


ad
18.11.09
pkul 5.55pm
baik sunggh..last day tu
sempat kasi hadiah n belanja burger
thank my dear sis




nita
18.11.09
pukl 8 pm
ni..tension benar masa study week
nk blik sngt2 dah




ain..
tak blik lagi..
tapi dh tingglkn khar
mlm tu dia dtg pkul 9.44pm
menghilngkn diri masa minggu2 terakhir
nasb baik jmpa blik





awatif
naik bas kul 11.30pm
turun dri rumah 10++pm
ni...nk blik ngn kak atie
tiket hbs
nsb baik da lg bas sks







kak emma
19.11.09
pkul 7.03am
subuh2 dh siap..
time ni aku n nanie...
bersiap nak g exam





n...last
nanie
20.11.09
pkul 1.41pm
nk beli tiket k sp dh hbs
nsb baik k butterworth da lg


aku la orng terakhir dlm umh ni
21.11.09


buat kawan2 kuliah...
buat x-housemate n x-romate (sem lps2)
buat housemate n romate (sem ni)
thank a lot from bottom of my heart
coz all of u came in my life n create a story in my life
thank for being there to me
thank coz be fren with me

halalkn makan n minum frah selama kita bersama
terkata..termngumpat...
maaf banyak2

ingatlah frah...
pernah hadir sesaat dalam hidup korang...
n mencipta secebis memori dalm lembaran hidup korang..

yang baik datangnye dari allah
yang buruk datangnye dari kelemahan dan kekilafan frah sendiri

sayonara!!!!
babai!!!
gonna misssss u all.....

0 comments: