BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 31, 2009

emmmm

minggu ni stdy week.
tp aku masih tak strt stdy
ari ni 31.10.2009
best mamaku

HEPI BESDAY MA!
yg ke 45 tahun
semoga ma bahagia...dimurahkan rezeki...arap ma semakin tabah menghadapi segalanya...
sayang ma!!!

td pg dh telefon ma
ma ckp abah nk bawa g alor star..
da sua rasa TV9
rugi...rugi...
klo tak leh joint
tp nk wat cm ne
kna blik ambik slip exm
lgipun bila kat umh comfrm tak stdy gak

sem ni aku ambik 3 paper
ye la...final sem kat upsi
sem depan praktikum
abah ckp tak dapt semua A saje la
dh la masa panjng...
mana taknye seminggu satu paper

aku tak tau kenapa?
rase cm dh hilg farah yg dlu
farah yg bersemangt
sentiasa bersedia
rajin
sekarg...malas je
semua tak nak buat
nk duk atas katil je
org lain bersungguh2 stdy...
knp aku cm ni???

ari ni...
aku cm ...enth
tak tau nak cita...
sebelum ni aku da sorng kawan baik...
baik sangt
semua maslh aku jd seng...
sebb kita da tmpt nk kongsi masalh
tmpt kita nak ketawa...
semua la....
tapi sekrg....
dia dh jaauh...
dia dh hbs stdy...
blik kampung...
sunyi sgt2 aku sekarg
dulu da je rancangn kami nak hbskn hujug minggu...
kini..hujug minggu ku terperak di khar
msg pun kurang..
ye la...dia tak keje..
tak dpt top up kadg2
emmmm
nsb...

org lain...da kawan....
best je
boleh g jaln2
tak de kawan pun...
msti da pakwe...
lagi bertuah da semua
aku????
sunyi...sepi...

kenapa ye??
muka ku bertambh teruk..
dh tak tau nk pkai pe.
semua tak kena
cam org bodoh je...
dri darjah 4 sampai sekrg
muka ku tak pernh elok
org lain licin je...
dulu masa sekolh rendh
org cakp besa la tu
nk besar...
aku mengerti...
aku sabar... tima ... mungkin nk tukar hormon
bila sekolh menengh...
org ckp...tak pe
bila dh umur 20an
jerawat akan hilg ngn sndiri
aku sabr lagi...
telan je pe org nk ckp pasal muka aku k penampilan aku k...
dh muka cm ni...nk cntik2 buat pe...
bila dh umr 20an..
org ckp tggu kawin...
elok la tu...

enth la pe org nk kata lg
aku jugk yg bawa semua ni
aku jugk yg hadapi
org ckp je
sampai satu ketika...
aku malu nk keluar umh...
malu nak berhadapan ngn org...
cm ne nk jd cikgu....?

org takkn faham kita
melainkn mereka hadapi sendiri
seng ckp...
pedih tangung sorg

ati nangis sedih mengenangkn semua ni...
tak de pe boleh buat
aku terpaksa berusaha 2x lebih dri orng lain
aku tak cm org lain...
aku serba kekurangan
kat sini aku nk luah isi ati yg terpaksa aku pendam setahun ni
sbb...tak de kawan baik lagi....
semuanye....hilg...

0 comments: